Monday, January 3, 2011

PALVE

Oh, ma nii väga palun, et see talv oleks aiale lõppkokkuvõttes ikka leebe ja siis veel, et praeguse raske lume all risakil-lääbakil ja muidu maani kaardunud okkalised ikka kevadel oma endise kena vormi suudaksid taastada ja kui just ilmtingimata peab paari lähema kuu jooksul sadama, et see oleks siis ikka lumi, aga sedasi, et teda tuleks vaid korra kuus ja siis ka mitte üle sentimeetri ja et tugevad tuuled meist eemale hoiaks, veel palun, et märtsis haihtuks see igavesti raske ja paks lumi kuhugi õhku, mitte ei ujutaks aiataimi üle ja et vihm jaguneks kenasti ühtlaselt kevade, suve ja sügise peale laiali ja et see tappeb-sandistav põrgukuumus ei tuleks korraga, need mõned ülearused kraadid võiks pigem kevadesse ja sügisesse puistata ja et need koledad derechod kuhugile kaugele planeedile saadetaks ja et ikka heldelt tuleks juurde igasugu põnevaid uusi sorte, aga et see kiusatus kataloogidesse sukeldudes poleks mitte liiga suur ja et veidigi jääks alles tervet mõistust ja siis palun ma veel päikest kõigile aiandajatele ja veel palun....aga seda juba pobisen ma vaikselt omaette.

10 comments:

  1. Mina ka ühinen Sinu palvega ja lisan veel omapoolt ..,et jätkuks tervist aiasmüttamiseks ja jaguks ikka ka eurosid uute taimede muretsemiseks .

    ReplyDelete
  2. Jah, kõike mõõdukalt paluks :D. Kõigepealt vist aga peaks traktorit paluma, sest viimane käis 30.detsembril ja siis pööras ka tavalises kohas 55m enne maja otsa ümber ja pani punuma, välja veel neliveolisega sai, aga kas ka tagasi, sest hommikust saadik on juurde sadanud.

    ReplyDelete
  3. Ühinen Sinu palvetega
    http://2.bp.blogspot.com/_hn1WlRylDGA/S6JvYzX-lsI/AAAAAAAAD98/cd7K705zvQo/s1600-h/068.jpg
    Jätaks ära ainult uued huvitavad taimed (no ei mahu enam kuhugile :( ) ja lisaks soovin südamest, et sel aastal ükski mu sõbrannadest ei peaks minema teispoolsusesse ja need kes põevad, saagu terveks!

    ReplyDelete
  4. palvega ühinenud :)

    Kass on maksimaalselt lahe :DD

    ReplyDelete
  5. ... jah ja värsket räime ...
    Ma avastasin ehmatusega, et mul pole mitte ainult okkalised lume all kahtlaselt arvatavasti vaid ka tiigiäärne leinavormis läätspuu tüvi on diagonaali kallutunud.
    Lumejamad

    ReplyDelete
  6. njah. kaaseluk kaevas täna 2 lume alla maetud suurt laiuvat kadakat välja. ma olin täitsa äravapustatud, kui nägin, KUI Sügava augu põhjas nad pärast olid. miskipärast oli tunne, et seda lund on kuidagi vähem. ja lumi on raske, paks ja tihke. lumelabidast jääb kohati väheks. kallima sõnul olla seda seal olnud umbes tonn :))))

    ReplyDelete
  7. Ja ilmajaam lubab sulailma :( sellise lumekogusega talvealguse sula on õudus ruudus.

    ReplyDelete
  8. No ma arvan, et isegi hullem kui õudus kuubis:(

    Ja näe kuipalju soove annab veel omaette pobisedes lisada.

    Meil on miskipärast ühel üle 10 aasta vanusel kasel tekkinud tahtmine hakata maaga rööbiti kasvama:(, neid kõrgele poogitud igasugu rippvorme pole ma aga kunagi usaldanud.

    ReplyDelete
  9. Ooo. see kask huvitab mind väga - nimelt meil ka üks hanemaja tagunekusagil 4 m kõrgune, koolutas oma ladva pea vastu maad ja paari aastaga vajusid ka oksad nagu leinakaselgi rippu. saagisime kõik lepad kaskede vahelt välja, et see omapärane kaseke saaks paremad kasvutingimused, aga aastatega ajas ikka sirgu ja need ilusad maani rippuvad oksad kuivasid, uued kasvasid tavalised, samasse istutatud arukased näevad rohkem sookaskede moodi (mul neid ainult 2) - no ei taha mu arukased oma oksi rippu lasta

    ReplyDelete