Sunday, January 3, 2010

AHVATLUSED

Kümnete kilomeetrite kaupa valget, millest ma ikka veel küllalt ei saa, tekitabaga millegipärast värvilisi mõtteid:)



ja neid ahvatlusi ons elleks aastaks ikka päris palju. Kõigepealt juba teada-tuntud pakkujad taimepakkujad, aga ka ridamisi neid, kelle juurde ahnus seni pole ulatunud.
Kõige suuremaks unistuseks ja igatsuseks on see leht. Tellimine on ju lihtne, kättesaamine ehk veidi raskemaks tehtud, aga ega see sega. Et ameeriklased peavad veel pidu, siis lõpliku valiku teen kui mõne päeva pärast riputatakse üles ka selle aasta kataloog.
Eurooplased on hoopis usinamad. Igasugu põnevaid, keerulisi uusi liikidevahelisi külmakindlaid iiriste hübriidsorte leiab lisaks eelmisele sellelt lehelt ja ridamisi huvitavaid püsikuid, eriti trilliume, sinililli, kaktusi ja muid maiuspalu siit.
Seda, et keegi ütleb, et ta oma aeda ühtki tuusti juurde ei too, ma lihtsalt ei usu:) Niisugust naiivset lubadust ei suuda keegi ju pidada. Ja eks sellepärast polegi ükski taim aias omal kohal, et neid on seal veel lihtsalt väga vähe:) Kui sortiment on piisavalt suur, alles siis on võimalik oma ideid realiseerida.
Eks neid häid lehti, kust tellida, on veel ja veel, aga ehk selleks aastaks aitab, sest veidi tuleb tähelepanu pöörata ka Fransenile:) ja ehk ka......:D

7 comments:

  1. Issus, kui ilus teil ikka on!

    ReplyDelete
  2. Ehhee - see viimane jutt vist minu kapsaaeda potsatas :D. Aga ma naiivselt arvan ikka edasi, et uusi tuuste mu aeda seeaasta ei lisandu :D. Istutamisekirge rahuldan ümberistutustega ja päälegi jäid mul mitu tuustakat veel pottidega talvituma :D

    Aga megailus on teil sääl!!

    ReplyDelete
  3. Ilmaga on meil vedanud see aasta, tõepoolest!
    Ja iiriseid peaks tõesti igas aias pisut olema

    ReplyDelete
  4. Tere!
    Hingematvalt kaunis vaade!

    ReplyDelete
  5. Küll on hea, et see Sarastro kataloog on saksa keeles (mida ma ei oska) ja ilma piltideta :(

    ReplyDelete
  6. Thela!!!!:) Kõik pildid ju puha olemas:) Uuri veidi lähemalt asja.
    Ja mina loen teda ikka inglise keeles.

    ReplyDelete