Friday, August 7, 2009

OH ROOSID, ROOSID, ROOSID.....

No mis see nüüd siis on? Kõigepealt astus sisse koos kaaslastega see hmmm:) unelmate roosa ´Pink Robusta´. Eile avas ta kõigi varte otsas oma õied, mis siiski on vaja maha lõigata. Esmalt peab ta ikkagi juurduma ja see pole üleüldse lihtne töö
Nonii- ja nüüd siis neid muudkui siseneb me väravast:) Kohe ise tulevadki:)! Kõigepealt Deiaroos- ma arvan, et seni kuni ta on määramata- elab ta vähemalt meil selle nimega. Ei saa ju ilusat lille mingit koledat moodi kutsuda.
Ja siis see:DDD Liiga naljakas, et olla tõsi. Nii omapärane, et teda vaadates kisub vägisi muige näole. No mida on loodus veel võimeline tegema? Mingi naljanumber!
Rosa chinensis viridiflora. Jajah, ja see ongi õis:D Just säärased kummalised taimed mulle kõige enam meeldivadki.

Aitäh!
Ja taevas ise aitab meil ikka kasta neid vastistutatuid:). Kasvõi üks suts päevas, aga ilma me polegi veel olnud.

4 comments:

  1. Viridiflora kohta rääkis ka see Tallinna Botaanikaaia aednik, et inimesed tulevad kole pettununa, et se roos ju üldse ei õitse :).

    ReplyDelete
  2. No ma tundsin ta kohe ära, teadsin, et ta peab säärane olema:) Aga kuidas Sul läheb, võiksid ju veidigi märku anda. Kosu kiiresti!

    ReplyDelete
  3. Ma olen oma tervisejutu kirjutanud teise blogisse, nii et palun lahkelt tutuvuda :)

    ReplyDelete
  4. :DDD Head istutamist!
    Mina sain ka lõpuks punase Robusta, mul juba pisike "Deia Roosinurgake" :)

    ReplyDelete