Sunday, March 22, 2009

PÕRSAPOTSIK, ROOSIKIRVES JA VEEL NIPET-NÄPET

Sedasi signeerisin oma "aksessuaaride" hoidiku. Kuidas on võimalik ära rikkuda üks ideaalne kleeberdus, ma ei räägi.
Kõrval siis mehele ka midagi, üks väga vana haamrike Ka veidi tuunitud:) Aga siin püüdsin pärast peenikese pintsliga rooside ümbruse värvida nii, et roosidel säiliksid ikka oma kontuurid. Nii hull polnud kui esimesel korral.
Selline sai riiulijääkidest pingikese istumisekoht. Siin tahtsin proovida piirjoonte rõhutamiseks kuldset guttat. Et noh, ikkagi kõva pind ja esimene kord.
:DDDDD ma ei olnud sinine. Ma olin kohe üleni kuldne:) Sädelesin :) Gutta pole ju mingi värvipliiats, ta lihtsalt jooksis sealt plasttuubist välja:) ja ma üritasin siis kiiresti midagi pintsliga päästa:)

Aga reedel oli mul hea päev. Mees tuli koju korralike pintslite, Caparoli krakleelaki ja ühe lehe decoupage´i paberiga. Hommikul tõi postiljon C-Kreuli krakleelaki ja ka paar pintslit.
Eile proovisin siis mõlemad ära. Kala turjal Caparoli lakk, kõhu pool Kreuli oma. Saba kruntisin alt tumedaks, kere heledaks. Oli samuti huvitav kogemus:) See Caparol toimib nii kiiresti, et ma ei saanud algul arugi, mis sünnib:) Nüüd ma pean nuputama, kuidas on võimalik seda peenikest pragulist pinda saavutada, mul on värv tükkis kuidagi liiga suurte latakatena.
Vigadele ei osunda. Ei lubatud ju. Ja tegelikult- kõik mu katsetused on vaja panna näitusele, kust neid siis nii 15m eemalt aupaklikus kauguses ja veidi kissis silmadega vaadeldakse:)


Aga juutuubis ringi kolistades kukkusin sellisele nimele - Donna Dewberry, linke ei pane, teda on seal 7 lehekülge. Aga tasuks vist vaadata neil, kellel pintsel peos seisab ja kes tahavad oma seinu kaunistada, ilmselt on abiks ka plakatite maalimisel. Mõned videod on väga pikad ja alguses reklaam tema toodetele, aga igal pool ta ka maalib. Vaadake ise.
Nagu lubasin, elangi iglus. Kõik aknad- välisuks pärani lahti. Kevad peab ikka ju sisse saama:)Selgus, et ma ei talu lahustipõhist Vivacolori mööblivärvi. Vot sedasi.



5 comments:

  1. lahedad!

    Kas see kala on lõikelaud või miski iluasi? Küsin seepärast, et kui ta lõikelauaks mõeldud, et kuda see lakikiht ja toit omavahel kokku sobima hakkavad?

    Kusjuures ma näitasin mehele ka neid teie tööriistakaste ja haamrivarsi - ütlesin, et teen talle ka samasugused - ta lubas seepeale siis mind üle kleepidaja lakkida kui ma peaksin julgema tema tööriistadele kasvõi 5 m kaugusele läheneda julgema :D

    ReplyDelete
  2. nojah, on küll ilus, aga ma avastan järjest, kui konservatiivne ma olen :))))) - ma oma tööriistad ka vist kusagile peitu sokutaks.. :)))) muidu on küll ilus, aga ma arrrmastan puidust varsi ja vanu kulunud tööriistu ja üldse...

    kuigi samas on ülimalt tore, et inimesed viitsivad luua ja teha ja puha.

    a kas need kaunidused on veekindlad? ma annaks veel ühe idee, mida kaunistada saaks.... mõelge nüüd ise, kui ilus oleks kevadel lepatriinulise autoga ringi sõita... allservas tibudega muru ja katusel liblikad... :D

    ReplyDelete
  3. Ma arvan küll, et veekindlad, sest nad ju mitmed korrad parketilakiga üle käidud.
    Kala on kalade lõikelaud. Aga ma ilustasin tema alumist poolt. Ma lihtsalt arvan, et ta pole väga noakindel.
    Minu mees tõi ise mulle kuurist selle haamri. Ütles, et neid on tal veel palju, aga täpne asukoht...:DDD Kirve ka. Näed kui erinevad nad võivad olla:)) Mul lihtsalt pole muud harjutusmaterjali, aga taburetid ja vbl veel midagi vajavad korrastamist ja ei saa kohe nende kallale asuda.

    ReplyDelete
  4. :DDDDDD
    Ma nüüd kujutan täie selgusega, millised Su asjad tegelikult välja näevad - huvitav, et pole vist üldse võimalik salvräti tehnikas asju pilti saada, kõik võtted tulevad koledad (vähemalt meie töid ja pilte võrreldes)kuigi kolm fotokat ja fotograafi proovisid parimat :)
    Ma lisasin väikse jutu, kuidas piiga peene mõraga pinna sai, oma blogisse.

    "Lapsehoidmise" eest toodi kingiks suur kotitäis (terve värvipalett) SilkArt värve, Tartu sõit jääb nüüd ära.

    ReplyDelete