Thursday, March 19, 2009

KEKUTAKS KA VEIDI

sest enda töödega seda ju teha ei saa. Enda omi näidatakse väga tagasihoidlikult ja veidi häbelikult.
Aga kui teised on miskit valmis või peaaegu valmis saanud, siis tuleb ikka küll suuresti eputada. Siin on siis mu mehe ja poja paari päeva töö.
Tänaseks on see kõik jälle juppideks lammutatud ja alla tassitud. Vannitoa, elutoa põrandad kiletatud, teibitud ja kogu see kola elamist pidi laiali, sest need jupid vajavad nüüd värvi. Ega ma ei pirise ega virise. Mulle isegi sobib- mida rohkem on asjad laiali, seda vähem on vaja koristada. Aga seda elamise ruumi jääb kuidagi aina vähemaks, tulebki ikka iglusse kolida. Ja eks see segadus kestab ju veel mõnda aega. Täna krunditakse, homne tööpäev siis jupid kuivavad ja nädalavahetusel saab alles värvida ja siis jälle värvida.
Enne selle asjanduse valmimist ma jälle joonistasin ja arvutasin ja panin selle tegevusega väga puusse:(( No kes keelas mul 2,5 m rohkem neid laudu rehkendada- kus oleks saanud kleepimise-pintseldamise harjutamiseks alles pinke:)

10 comments:

  1. Vägevad riiulid. Ja kohe näha, et imetäpselt planeeritud. :o)
    Aga iglu on viimasel ajal ilmselt väga vettinud juba, brrrrr.

    ReplyDelete
  2. Heh, ma enam Sinuga ei mängi! :)
    A milleks värvida? need nii kenast lauast, et aitaks ainult lakkimine (või kavatsed värvi peale kleepida... :D)

    ReplyDelete
  3. Mu maitse on mõnikord äraspidine:) Mulle ei meeldi lakitud puit. Ta on kuidagi.... ebamäärane.
    Rohkem hindan niisugust skandinaavlste moodi heledaks värvitud lauda. See riiul on küll liimpuidust, aga erilist vahet ju pole.

    Ja mis ma nüüd siis pahasti teinud olen?, et ei mängita kah enam?

    ReplyDelete
  4. :D Ma kirjutasi enne just värvitellimust ja vaatasin olemasolevat sinise numbrit kui neid riiuleid nägin. Kurjavaimu piiga ei olnud korki korralikult sulgenud ja suurest kadedusedt ei ole ma nüüd mitte roheline, vaid sinine :))) Kui triigitavaid ei saa kangalt maha, aga kätelt kerge maha pesta, siis aurutatavad vastupidi, ei lähe nahalt maha. Ma siiani sinine :)))))

    ReplyDelete
  5. Ja kuuuui suuuuur laud veel!!!!
    Me istume nagu türklased ristijalu põrandal, sest meil pole isegi töölauda kus oma tegemisi teha:(((

    ReplyDelete
  6. :DDDDDD
    Sinine on üks äraütlemata ilus värv!
    Ja kui mina end türklase moodi põrandale sätiks, siis sinna ma ka jääks:))))

    ReplyDelete
  7. Aga unustasin kirjutada, et ka täna oli saade R.Villazonist ja pühapäeval on ETV2-s k 21.15 kontsert, kus esinevad R.Villazon, P.Domingo, A.Netrebko. Kui üleüldse on maailmas andeid, siis need on sellesse kolmikusse koondunud.

    ReplyDelete
  8. ma ei saa aru, miks kõik siuksed saated on normaalsete inimeste uneajal :/

    ReplyDelete