Sunday, September 18, 2011

KÕIK TEED VIISID EILE VÕHMA

ehk II "Võhma juurikas" ehk II Võhma taimelaat.
Võhma hakkab kujunema taimegurmaanide ja aiandajate hooaja lõpu meeliskogunemiskohaks.
Ma ei tea, on sel kohal mingi eriline aura või kujundavad selle sinna kokkukogunenud taimehuvilised, aga sellist sooja ühtekuuluvustunned pole ma kuskil mujal kogenud. Ehe rõõm sõpradest ja tuttavatest ja ihaldusväärsetest taimedest; ostmisest, müümisest, kinkimisest, vahetamisest ja ilusast ilmast tekitasid niisuguse fiilingu ja paueri, et veel täna tahaks lennata. Ühtmoodi tundvate ja mõtlevate inimeste rõõmsameelsusest ja heatahtlikkusest tekkinud emotsionaalne laeng tekitasid sellise sünergia, mida tegelikult pole võimalik kirjeldada. Fotokat ei olnud aega välja võtta ja ega see meeleolu, mis seal valitses, poleks niikuinii pildile jäänud.
Oli väga ilus päev ja justkui selle kinnituseks ilmus tagasiteel linna sissesõidul selle kohale vikerkaar:).

4 comments:

  1. Tore! Loodetavasti jõuan ma kunagi ise ka sinna. Siis, kui ma rikkaks saan. :oD

    ReplyDelete
  2. Tõepoolest oli kõike ja ilm oli hea.
    Mulle meeldis ka selle päeva juures see, et oli, mida aeda tuua ja oli mida vaadata ja keda kuulata. Nägin ära Riho Terrase aia. (sinna läheks muidugi veel). Kohtusin ja uuendasin tutvusi ja seltskond oli ütlemata mõnus. Aitäh veelkord, et mu kaasa võtsite.
    Lisaks kõigele muule on mul nüüd kodus kummut, millel on vahva saamislugu :D

    ReplyDelete
  3. Su juttu lugedes tekkis hingesoppi kahjutunne, et ise pole andunud aiafänn, kuigi vaadata tahaks ja aeda mahuks ikka keegi veel, aga ma hakkan väsima, mitte ainult aiast :(

    ReplyDelete