Tuesday, June 11, 2013

PIDU JÄTKUB

Vaevu jõuad ringi keerata, kui päevast on jälle ajalugu saanud. Seepärast tuleb mitme kiiruse vahele veel suurema kiiruga mõned ülestähendused teha.
Laupäeval 8.juunil traditsiooniline BA püsikupäev. Kohtumine vanade sõprade ja uute taimedega. Õhtu blogisõprade päralt. Nii tore, kui nimed õiged näod saavad. Positiivseid emotsioone ilusast päevast kohe pikemaks ajaks
Suur solvumine möödas, visati seljast seelikuräbalad, tõmmati üle uued ja veel paremad pidurõivad ja tants võib suure hooga edasi kesta.
Kuigi tean kõigi nimesid, pole mul praegu aega neid siia toksima hakata. Lisan nad hiljem
























Peale praegust vihma ja +16C kraadi, tuleb neil ilmselt veelkord rõivaid vahetada.

8 comments:

  1. Vaimustavad! Ootan nimesid, sest üks neist oleks ideaalne ka minu aeda. Vähemalt värvide poolest

    ReplyDelete
  2. ülevalt teine ja neljas! ja altpoolt kolmas! ooooo!

    ReplyDelete
  3. Fotol väga ilusad, reaalis lausa super!

    ReplyDelete
  4. Ma hoidsin pilte vaadates hinge kinni. Vapustavalt kaunid!

    ReplyDelete
  5. Imelinw, nagu ikka :)

    Aga see tunne, et jõudsid vaid külge keerata, kui juba uus päev terendab- see on nii tuttav. Ma isegi ei mäelta enam millal viimati sai blogitud. Kusjuures ma alustasin üht postitust küll 3 nädalat tagasi, kus hakkasin rääkima sellest, et aiavili on maas ja ülevalgi jne.

    No jah, ilmselt sellisel kujul ta ei avaldugi, aga puhkuse esimese päeva pühendan ma küll blogide lugemisele ja ise enda ajalooürikute täitmisele :)

    ReplyDelete