Friday, May 10, 2013

TÄHELEPANU! VALMIS OLLA....

Mis kell täna öösel või varahommikul see stardipauk käis, ma ei tea. Eilse meeletu kuumusega linnas käies oli kogu tee raagus, õhkõrnalt võis vaid pajudel aimata veidi-veidi rohelist.
Täna varahommikul ei uskunud ma oma silmi :)
Ja nii uskumatu kui see ka pole, on vähemalt kogu Lõuna-Eesti ühe ööga tõelisse kevadesse astunud. Tänase sõidu ajal ei jõudnud ma ära imetleda kümneid erinevaid helerohelise nüansse.

Kuigi aed täitub iga tunniga uute värvidega, pean mina päriskevade alguseks alati põõsaste õide puhkemist



See, kui üks aednik ei saa istutada, pole üleüldse mingi õige kevad. Esimesed hooaja alguse kuulutajad saabusid peidetult esmaspäeval

ja kohe nende järel tulid kulleriga kohale ka mõned huvitavad lehelised

Tänaseks saagiks on väga põnevad okkalised, veidi nipet-näpet ka varjupeenra tarvis, paar tagetest läheb köögiviljadele seltsiks



Neil käisime hea inimese juures järel eile. Selliseks pole vaaside materjali toas võimalik kasvatada.
Õhtul sadas meil ka kolm piiska vihma.

5 comments:

  1. Lisaks lehtpuude peale nagu võluväel tekkinud rohelisele vinele on tänase öö jooksul maast välja vupsanud kõik mu kadunud liiliad. Vanad elukindlad sordid olid juba tükk aega ilmavalgust näinud, kuid trompetid on tulnud öösel ja koleda kiiruga. See puude lehtimise aeg on kõige ilusam aeg kevades üldse.

    ReplyDelete
  2. Eile oli nagu kaks ühes - enne vihma ja pärast. See lehtimine käis ilmselt hetkega, pungad valla ja tõepoolest imeilus aeg.

    Vihmake oli, vihm ehk tuleb järgi.

    ReplyDelete
  3. ehh!

    ohhh!

    ahhhhh!

    meil tuli vast 6 piiska. vihma oleks vaja. ja maad. ja vaadet :)

    ReplyDelete
  4. Väga salapärased kastid.Tore, et on mida istutada ja eriti tore, et on kuhu istutada. Jõudu!

    ReplyDelete
  5. Vahepeal oli meilgi nii soe, et ma sain lühikeste pükstega ja nende tagant lahti kotadega jalutamas käija. Aga nüüd on juba jahedam ja loodus meil ka tärkab, aga aegamisi. Jahe meri ikkagi mõjutab.
    Mina olen juba vaikselt kannatust kaotamas. Mul on teada mida ma Hansaplantist osta tahan, aga täna ei olnud neid rodosid ikka veel väljas. Kuigi netis on kirjas, et müügis on. Juba kuu aega muudkui ootan ja ootan. Ma olen juba väga kärsituks muutumas. Aga asaleadega on see aasta seis kehv. Neid on ikka väga olematu kogus müüa. lihtsalt ei olevat saada. Jõudu ja jaksu siis hooaja alguse puhul!

    ReplyDelete