Saturday, December 20, 2008

SOOVID

RAHULIKKE JÕULUPÜHI JA ILUSAT AASTAVAHETUST!
No nii.......ja kuidas siis edasi?
Toad ju koristatud, pühad peetud, päkapikukotid täidetud ja sealt ka ise miskit saadud, kõht verivorsti-seapraadi ja hapukapsast täis, piparkoogid otsas. Siis tuleb meeles pidada vanarahvatarkust ja seda ka edasi kanda. Algab vist aasta kõige pikema töökeelu aeg. Lubatud on ju ainult hooletööd. Ja mis oleks veel suurem hooletöö kui enese eest hoolitsemine. Küll need vanad tarkused on ikka targad:)))
Jõulust kolmekuningapäevani leiab siit igaüks oma asendi ja kui vana-aastaõhtuks ja saabuva uue tervituseks end ka vertikaali ajada, saab pärast seda ju ka poosi vahetada:)))) ja head elu edasi nautida:D









































Mina muutun alates esmaspäevast arvutituks-internetituks. Elutoa söögilaud on vaja minu kolast (kaustad, raamatud, arvuti) puhtaks saada:((((. Eks ma vali ka siit kõrgemalt enese tarvis siis midagi:)




10 comments:

  1. poose peab vahetama, muidu sureb üks koht ära ja tekivad lamatised ka. miskit kuskil voldi vahel läheb hauduma ja tekib mädanik jne kõik see kole stsenaarium. nii et võtame kõik poosid. üks on põnevam kui teine ja ikka mitu kordapoose vahetades.
    ma vist ei saa midagi enda jaoks valida. vaevalt saan asendi sisse kui juba pean tööle töttama. see aasta on mul huvitav: 25, 26, 30, 31 dets ja 1.jaan tööl! vahepeal muidugi ka veel.

    kuid kaunist jõuluaega ja toredat aastavahetust Sulle!

    kauaks internetituks jääd?

    ReplyDelete
  2. Kaunist jõuluaega ja paukudega aastavahetust ka minu poolt!

    Aga need poosid vist kuluvad mul kõik ära - eriti hea oli see ninapidi taldrikus :DDD

    ReplyDelete
  3. Väga super poosid, tasub proovida!

    Imelist jõuluaega ja mürtsuvat uue aasta tulekut!

    ReplyDelete
  4. Oot, oot - mitte ei saa aru, mis pühad Sul peetud? Piparkoogidki juba nahkas?! Mina alles hakkan trüfleid tegema, homme panen retsepti blogisse.

    A, kas Sinul algab nüüd see vaikne periood - diivan külmkapp diivan kolm staari Berliinis, külmkapp diivan Pöörane jõulupuhkus Nukitsamees külmkapp diivan diivan diivan... ja nii... mis ajani? :)

    Džiisis, parooliga superme ei postitanudki mu üllitist ja nüüd pakub parimay

    ReplyDelete
  5. itsitan - uus parool siis.
    Eh, mulle mõjub trüflite tegemine halvasti - pole veel täitsa kindel kumb parem - konjak või brändi, pean veel kord degusteerima :)

    ReplyDelete
  6. Poosid olid suurepärased, meil ka laiskus majas. Poolteist tööpäeva jõulupuhkuseni ja sedagi hästi ei viitsiks...
    Parool paviana...paavian ripub puus.

    ReplyDelete
  7. ooooohjaaaaah /haigutuse hääl/. natsa peab ennast selle pikutamise vahele liigutama ka, muidu kaob kõik siuksesse poolteadvusetusse hämusse ära :)

    a pane arvuti teise kohta üles ;). kusagil kapinuka peal ikka servakese leiab. ma toksin seda kommi siin ntx diivanil istudes, arvuti diivani ees klaveritoolil :)))

    ReplyDelete
  8. Mina kasutasin prae maitsestamiseks nats konjakit:)) aga ei taha uskuda, et need aurud mulle nii pahasti mõjusid ja kirjutis sedavõrd segane tuli.
    Ma ju püüdsin heasti sisustada seda pühadejärgset aega:)) või pühadevahelist või hoopis päris kõigi pühadejärgset...:D
    Mina pean seda viimast varianti kasutama, sest jõulust kuni uue aasta alguseni on meil alati palju külalisi:) ilusat valget maad ju mujal kui maal ei näe... noh ja eks ma siis pea veidi ooberdama...
    aga kui mehe ükskord järgmisel aastal tööle saadan, kasutan kohe kõik need võimalused ära end hästi tunda.
    Seda arvutiasja ma vaatan, aga ei usu,et talle kuskil ruumi on. Kui just vanni serva peal ehk...:))) Ootan selle trühvliretsepti iga juhuks ära, järsku saab ka võrrelda, mis sinna paremini sobib:)) .... Kui ta kokku korjan, siis kokku ta jääb- uue aastani:((((
    Toompead ei kadesta. Olen ise ka kunagi sedasi töötanud - no enam ei saa mind niikaugele piitsaga ka mitte:))), aga siis oli see päris normaalne.
    HÄID PÜHI KÕIGILE

    nonst :))))

    ReplyDelete
  9. Sul on lahedad koduloomad. Soovin edu sulle 2009 aastaks ja loodan et taimed kasvavad nagu palmid. Mul endal kaukaasia lambakoer (ei mitte tige) nüüd juba vanemaks jäänud aga vanati tegi ka huvitavaid trikke

    ReplyDelete