Monday, February 14, 2011

TALV RUULIB

Juba neljapäeva õhtul tõusis tuul ja muutus reedel päris korralikuks märuliks. Meil ju vaba voli tal laiutada. Kella 4-ks kõik põhja-lõunasuunalised koduteed silmini täis, nii, et naabrid palusid luba autod meie juurde jätta. Külma - 7,7C

Laupäeva hommikuks polnud tast enam jälgegi, tublidel meestel oli jälle põhjust öösel tööd teha. Külma -12,2C, tuul on ka veel üsna vinge, aga kurja enam ei tee. Päev on juba päris pikk ja päike pidavat ka üsna kõrgelt käima. Mu meelest oli ta vahepeal juba päris kättesaamatutes kaugustes pesitsemas, aga üle pika aja tema säravas olemasolus veenduda oli päris kosutav.

Pühapäev. Päike!!! Ta on ikka päris tõega täitsa olemas ju:) Külma - 17,8C.

Täna vaatasin päris lummatult härmas puude vahelt tõusvat punast kera. Puud sädelevad, maapind sätendab. Külma -24,9C. Nüüd päikesetõusu ajal -26,1C. Tuul on nõrgapoolne.

Ja kuigi kaskede noored oksad on muutunud veidi punakaks ja pajuokstele on ilmumas mingi rohekam jume, laseb südatalv aial veel rahumeeli magada. Ja ma olen sellega päris rahul. Avastasin, et laiskus on luksus, mis tekitab sõltuvust. Pikk ootamine võib ainult närviliseks teha, hoopis olulisem on hetke nautida. Ma pole küll veel valmis ei kündma ega külvama. Ja ma ei taha sugugi teada, kes ja kas üldse midagi sealt lume ja jääkooriku alt välja sulamas on. Palju mõnusam on lihtsalt mõelda või olla ja end hästi tunda või võtta raamat ja kohvitass ja end kuskile kerra keerata. Ja siis võib ju vahepeal ka millestki õitsvast või uuest projektist unistada:) Kauges tulevikus.

HEAD SÕBRAPÄEVA KÕIGILE!

7 comments:

  1. Tundub,et tuleb selle talve külmim nädal.Hommikul näitas termomeeter-27!

    ReplyDelete
  2. Isegi mul tuli see kerasolemine sel nädalavahetusel päris heasti välja. Ilusat sõbrapäeva!

    ReplyDelete
  3. ilusat ja rahulolevat sõbrapäeva!

    meil kaseoksad juba paar nädalat punased ja päikest ka ikka viimastel päevadel palju olnud :)

    ReplyDelete
  4. Ilusat sõbrapäeva! See külm halvab nii, et minagi oleks vaid keras...
    Aga hommikul tööle tulles väitis raadio külmimaks kohaks -22 või 23 ainult?? Meil oli -17 ja magistraali peal -19,5.

    ReplyDelete
  5. Ma pean vist ikka termomeetri õue riputama. Hommikul hammustas külm kintsu ikka isukalt. Tööle jõudsin nii kiiresti kui jalad liikusid. (Mul on jala u 20-25 minuti teekond)

    Nädalavahetuse päike oli tõesti tervistav.

    See on nii ilus aeg, kui puud värvuma hakkavad...

    ReplyDelete
  6. Sõbrapäeva teilegi!
    Kuna lumerookijad kõik sügisel pandud termomeetrite andurid, siis ma ei teagi, palju õues külma. Vist ikka väga külm.

    ReplyDelete
  7. Sulle ka, armas Muhedik! Ja ka kõigile teistele aiasõbralikele inimestele kooki ja moosi!

    ReplyDelete